Regulamin rezerwacji i anulacji

WARUNKI REZERWACJI

 

  1. Ośrodek wypoczynkowy Resident Rene zwany dalej Ośrodkiem, przyjmuje rezerwacje dokonane:
    Telefonicznie
    B. Elektronicznie w formie e-mail
    C. Osobiście
    D. On-line na stronie www.rene.ustka.pl, lub portal Booking.com
  2. Powyższe rezerwacje mają charakter rezerwacji wstępnych i w żaden sposób nie wiążą ośrodka.
  3. By kontakt z Ośrodkiem mógł być uznany za zapytanie o rezerwację pobytu niezbędne jest podanie przez zainteresowanego: imienia i nazwiska na które dokonywana jest rezerwacja, terminu pobytu, ilości osób w pokoju i ilości pokoi, kontaktowego numeru telefonu klienta oraz używanego na co dzień konta poczty e-mail klienta.
  4. O ile Ośrodek może spełnić wymagania pytającego, prześle na otrzymany od niego adres e-mail ofertę i jej warunki. Jest to równoznaczne z przyjęciem przez Ośrodek rezerwacji wstępnej-niegwarantowanej*.
  5. Ośrodek podaje ceny w złotych; ceny zawierają podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami.
  6. Potwierdzeniem rezerwacji pobytu jest wpłacenie przez rezerwującego zadatku na rachunek Ośrodka.
  7. Wysokość zadatku, odpowiednia do wartości całego zamówienia – podawana jest w ofercie wysłanej na e-mail rezerwującego. Zadatek może być nie niższy niż 30% wartości rezerwacji.
  8. Ośrodek wyznaczy termin do którego klient zobowiązany jest wpłacić zadatek na konto w celu rezerwacji pobytu. W przypadku braku zadatku na koncie do wyznaczonego terminu – rezerwację traktuje się jako niebyłą.
  9. W tytule przelewu klient ma obowiązek podać: imię, nazwisko, termin oraz numer rezerwacji lub nazwę rezerwowanego pokoju.
  10. Datą wpłaty zadatku jest data zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym Ośrodka lub data wpływu gotówki do kasy.
  11. Ośrodek potwierdzi otrzymanie wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami a na życzenie klienta wystawi fakturę VAT na dane podane w zapytaniu o rezerwację.
  12. Od daty wpływu zadatku na konto Ośrodka rezerwacja staje się zamówieniem i ma status rezerwacji gwarantowanej**. Podany termin pobytu i zamówionych usług jest wiążący dla obydwu stron tj. Ośrodka i klienta.
  13. Pozostałą kwotę za pobyt , klient wpłaca w dniu przyjazdu w recepcji – przed rozpoczęciem pobytu. Opłata 100% ceny za pobyt stanowi zawarcie umowy między klientem a Ośrodkiem na pobyt wg zamówienia.
  14. Odmowa wpłaty przez klienta 100% wartości pobytu w dniu rozpoczęcia pobytu – stanowi odstąpienie klienta od rezerwacji. Ośrodek zachowa wpłacony zadatek.
  15. Ośrodek  ma prawo żądania od klienta kaucji w wysokości do 50% wartości ceny pobytu – tytułem zabezpieczenia. Kaucja jest zwracana klientowi po zakończenia pobytu. W przypadku zniszczeń, uszkodzeń lub braków w pokoju którego kaucja dotyczy – jest ona pomniejszana o wartość strat. W przypadku strat wyższych niż wpłacona kaucja, hotel obciąży klienta równowartością użytkowania pokoju za cały okres wyłączony z użytkowania.
  16. Odmowa przez klienta złożenia kaucji – jest równoznaczna z rezygnacją z rezerwacji i stanowi odstąpienie od rezerwacji. Ośrodek zachowa wpłacony zadatek.
  17. By móc korzystać z płatności ‚na pokój’ za dodatkowe usługi zamawiane w Ośrodku tj. w formie kredytu hotelowego płatnego w recepcji przy wyjeździe – klient zobowiązany jest w dniu przyjazdu w  recepcji , do autoryzacji karty płatniczej na kwotę nie mniejszą niż ustaloną wspólnie kwotę,  lub złożenie kaucji gotówkowej w tej wysokości.
  18. Umowa, którą stanowi zamówienie z potwierdzeniem rezerwacji – wygasa w dniu wyjazdu klienta, nie później niż w terminie podanym w zamówieniu.

 

Rezerwacja wstępna-niegwarantowana
– to rezerwacja, którą Ośrodek będzie utrzymywał w swoich zasobach nie dłużej niż do zapytania o tę ofertę (co do terminu, zasobu lub okresu) przez innego klienta zdecydowanego dokonać wpłaty zadatku na konto. Okres ten jest podawany zwyczajowo w chwili rezerwacji w formie ilości dni.

** Rezerwacja gwarantowana
– usługi zamówione i zadatkowane przez klienta będą gotowe na jego przyjazd w określonym w rezerwacji terminie i zakresie. Gość może rozpocząć pobyt w dowolnym czasie pierwszej doby hotelowej z zadatkowanego terminu. W przypadku niedojazdu w czasie trwania pierwszej doby hotelowej – ośrodek nie będzie związany rezerwacją i zachowa wpłacony zadatek.


WARUNKI ANULACJI

 

  1. Anulowania rezerwacji klient może dokonać w każdym czasie.
  2. Anulowanie rezerwacji musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
  3. Anulowanie rezerwacji wstępnej-niegwarantowanej nie jest wymagane. Niemniej ułatwi pracę recepcji ośrodka.
  4. Anulowanie rezerwacji przez klienta po wpłacie zadatku, rezerwacji gwarantowanej:
    – w przypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej na 60 lub więcej dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu – ośrodek zwróci kwotę zadatku pomniejszoną o koszty bankowe;
    – w przypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej dokonanej na mniej niż 60 dni przed datą planowanego przyjazdu i rozpoczęcia pobytu – wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi – ośrodek wpłacony zadatek zatrzyma.
    Ośrodek może jednak zaproponować klientowi inny termin realizacji pobytu w zakresie 180 dni, w miarę dostępności wolnych pokoi. Jeśli jednak rezerwacja dotyczy miesięcy letnich, długich weekendów i okresów świątecznych – wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi ani nie mogą być wykorzystane na poczet innej rezerwacji.
  5. Zmiana terminu rezerwacji o której mowa w pkt. 4 – zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez ośrodek oraz możliwości dokonania zmiany. Ośrodek zastrzega, że zmiana terminu pobytu nie może narażać obiektu na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden sposób nie wiąże Ośrodka.
  6. W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, Ośrodek nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.
  7. Rezygnacja z rezerwacji dokonanej za pośrednictwem booking.com i innych internetowych pośredników odbywa się na zasadach określonych na stronie pośredników, z uwzględnieniem niniejszych regulaminów.
  8. Spory między klientem a Ośrodkiem rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla siedziby Ośrodka.

 

 

RESIDENT  RENE

Przewłoka  01.05.2015 r.

Restauracja morskie opowieści

Restauracja morskie opowieści

Film promocyjny

Film promocyjny

Wesela

Wesela